Wednesday, April 27, 2011

wishing on someone's star..

Saya: pe saya nak semua tak dapat (nanges!)
Encik: Eh? Kan saya kata kalo nak amek la.. da awak xnak..wet untuk kamera awak saya da wat modified keta
Saya: ha? (saya Cuma nak kfc jer…pe kaitan dengan modified keta?..lol)


Huhu..rupa-rupanya..ada orang terniat nak bagi I kamera sony itu.. tapi sebab I malu-malu kambeng terlepas macam tu sahaja…lol? I memang pemalu pun nak minta2 ni.. (sangat la kan) owh well…it seems like im wishing on other people’s stars…huhuhuhu (rofl)

N my viva a.k.a cik comot saya sudah bertukar wajah..

  • bumper depan da tukar kaler itam (ok..ni kes langgar encik musang masa I nak balik melaka..hihi)
  • dah ada wiper baru sekarang ni..sgt seronok..
  • dah ade alarm n bunyik nyer sangat xmenyakitkan hati..
  •  xde da nak memalu bunyikkan hon yang masuk air (kes redah banjir =p ) sekarang bunyik da tip top..lol?
  • yeay..da ade spoiler.. hikhik.. (n kt pintu da ade line..-_-“ xpandai nk sebut amende nyer itu)
  • and paling seronok dah ade spotlite yg comel..(beserta suis!) ekekekekeke –I loike!

Makne…I xleh panggil keta I cik comot da.. terpakse panggil die encik comot (ekekekekeke) but still kaler imago gak…-sgt berharap dpt tukar kaler purple or pink..ala2 honda jazz…huhu

Sbb xde kamera yang canggih maka xpat la nk tepek gamba encik comot dulu n sekarang.. –tulah pemalu la sangat kn.. lol..makna nyer kene la kumpul wet sdirik yer cik ana,…bubye sony cybershot..huhu.-

P/s: leh ke encik kate I ni budak sivik sebab keta I dulu sangat skema (xubah pape sejak beli keta) HELLO! Harus la xubah pape.. I kedekut nak kuar kan wet modified itu ini.. lol.. (walhal..xpandai nk mekap keta santek2..hahahaha)

(◕‿◕✿)