Monday, January 18, 2010

linger..

/hihi

sempena thn br ni sy telah pon lancarkan kempen utk mencapai azam sy thn ini... yer n sy berjaya membuat larian paling minima 3pusingan padang bola sepak n sit up sebyk 50x!! hikhik 1 kejayaan bg sy yg sgt la lemah semangat utk habiskan waima 1pusingan pon! i know it may sound soooo lame for sum ppl who can actually work out more than that but i dont give up! i know myself n i know my limits so...i really dont give a damn.. adela skali dlm 2mggu ni me n my buddies went to a gym.. n it wasss soooo exciting..

sumthg keep lingering in my head right now.. have u ever felt like the thing u keep holding back wasnt yours at all? i mean like..if it were not meant 4 u it wont be yours no matter how long u keep it...for real? sy xtau.. ade masa sy rs die bkn la utk sy tp sy masih lagi bertahan smpi skrg.. ade ketika sy rs sy xnk n xkn melepaskan die pergi.. tp skrg sy rs xpela..kalo hatinya bkn utk sy, sy relakan pemergiannya.. sy hanya berserah pada Tuhan sbb sy tahu hanya Dia yang menentukan segala2nya n Dia jugakla yg tahu apa yg baik utk sy.. sy xde mslh dgn dia cume sy rs waktu ini sy nak lebih menghargai diri sdiri. sy nk rs hdp tanpa die utk seketika n sy yakin sy xkn ada mslh utk itu. i know i'll not be completely live without him but surely less in involving his name or action or whatever that has any connection with him. FULLSTOP! sy bkn la sorg wanita yg ske propa my personal life in public.. 2 declare my relationship, put some romantic pics together, not even comments or anythg in public.. (sumtimes in my daily communications i hardly mention his name..) but that's me.. i have no offense for those who like 2 share it all.. (kalo kategori artis 2 sy ni dlm grup yg sorok2 status la kirenyer..haha) /wahaha

ok back 2 normal..have 2 prepare 4 tomorrow! hurm...wish me luck.. n i really hope 4 this one!!/please

/bye