Friday, December 23, 2011

Rindu..sila pergi jauh-jauh

Hujung-hujung tahun biasanya mengamit rindu pada sesuatu. Apetah lagi pagi ini dapat emel dari kenalan satu group tesis. He sent a paper of our research. Hati saya bagai diseru-seru. Malam tadi saya membelek salinan tesis untuk diemel kan kepada cik junior saya ~bride-to-be..ehem~ she’s helping to write a research paper about my project. ~ye projek cik cacing~

curik dr fb cik sue ;p yer saya tidak malu bergambar dengan ekspresi muka yang buruk! lol


Seketika tadi saya mula mengaktifkan facebook. Dan terlihat la gambar yang diupload oleh group institusi research kami dulu. Gambar tentang seminar~yet student progress presentation~ rindu! Yer..masa dulu saya selalu mengeluh sebab saya la orang yang selalu paksa rela kena present projek saya -_-“ dahla dulu project leader meWAJIBkan student projek naungannya bentangkan kemajuan tiap-tiap dua minggu sekali. In english btw >.< bagi peminat tegar belacan harusla English saya berterabur sana sini berbanding student lain yang makanan hariannya spegetti dan keju ~sungguh hiperbola~

present kolokium siswazah -again curik dr fb org..kali ni en apai

makan-makan kat pantri student..heaven! 

Rindu nak mengantuk-mengantuk dalam seminar lepas tu bertebaran menjamu diri dengan jamuan kecil. Harus la ada neskepi dan kuih muih barang seketul dua..hihi. biasa kalau datang lab harus pagi dalam pukul 8.30. pastu breakfast dengan team kapak sumbing. Biasa tapau and makan sesama dalam pantry. Owh..sangat rindu bihun singapore unikeb + daging black pepper.

Lunch pulak paling rindu dengan laksa unikeb (lagik?), siput sedut dan ikan bakar..ke? drooling sangat-sangat..huhu. dalam kul 3.30 ke 4.00 ptg harusla menum petang. Nescafe o cecah beskut hup seng ke? Sambil bergosip-gosip, tukar-tukar cerita, sesi luahan perasaan dan lain-lain. Kul 5.00 leh balik da. Hoorey.. dan best nya negeri selangor banyak cuti! Hoorey lagi..harus la balik kampung dengan senang hati walaupun highway ke Seremban selalu jem.. ;p

Rindu nak stress-kan diri dengan siapkan slide untuk meeting, berebut-rebut hantar emel ke SV (dengan harapan first come first serve ke?), rindu nak berdebar-debar bertentang mata dengan project leader, rindu pada UKM, rindu pada semua nya..

rindu zaman kegemukan ke? hahahaha



tadaaa..team meeting masa kat langkawi kalau tak silap..sila buntangkan biji mata kalau tak nampak..huhu


meroyan sikit: -_-“ sepatutnya saya balik kg minggu ni…tapi rumah punya pasal terpaksa tangguh percutian -_-“

sedey sangat tau!!!!!!!

p/s favicon ade gambar mashi maro atas toilet bowl sambil kat kepala ade pengepam toilet..motip?? ;p